wtorek, 21 marca 2017



SPRING-WIOSNA 2017

Ramoneska+dresy+sneakersy z frędzlami


Cześć dziewczyny :)

Dzisiaj przypada kalendarzowa wiosna 2017, niestety pogoda za oknem na to nie wskazuje. U mnie pada deszcz i jest pochmurno. Ale za to z rana  na spacerze zdążyłam złapać niewielkie promyki słońca. Dzisiaj postanowiłam ubrać się bardziej wiosennie, bo tak cały czas chodziłam jeszcze w jesiennej kurtce- niekiedy w rozpiętej, ale jesiennej, a to dlatego , że teraz  w moim stanie  <3 nie mogę się przeziębić  :)

Założyłam dzisiaj:

* czarną ramoneskę Dvrs
* spodnie dresowe Dvrs
*  czarna bluzka Allegro
*  sneakersy z frędzlami








Dwa tygodnie temu zakupiłam fajna paletkę do konturowania twarzy i zapomniałam Wam ją przedstawić :D 
Kupiłam ją w Rossmannie za kilkanaście złotych.





Fajna zabawa  z tym konturowaniem, cały czas próbuje dojśc do perfekcyjnego konturowania twarzy ;) Niedługo Wam pokażę moją wykonturowaną twarz :D

NOWOŚCI :

:) 


KOJĄCA OLIWKA DLA KOBIET W CIĄŻY.
Jest rewelacyjna, nawilża i koi swędzącą skórę brzuszka. ok. 30zł





2. NATURALNY PODKŁAD ORGANICZNY, ODCIEN 38 SAND , ok. 20zł
Nie do końca odpowiada mi ten podkład, tzn wg mnie słabo kryje, mam też zastrzeżenia co do jego konsystencji, mam wrażenie, że jest za rzadka.







3. MINI WIESZAK NA OZDOBY NP. NA SZYJĘ, PEPCO 14,99




4. CZAPKA Z DASZKIEM  A LA SKÓRZANA H&M 39,99






5. KOLEJNA CZAPKA  Z DASZKIEM DO KOLEKCJI DVRS 39,99





Buziaki :*


Miłego dnia :)


La Boca


28 komentarzy:

  1. Fajna ta czarna ramoneska. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cool look and interesting products!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramoneska i buty:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta ramoneska :)


    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Masz rewelacyjne buty!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent post!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny styl, podoba mi się :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. P.s. Kochana, masz błąd na górze pod swoim banerkiem , powinno być ' Welcome to my world ' Buziak :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj faktycznie kochana dziękuje bardzo , nie zauwżyłam buziak:*

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne czapki z daszkiem :) Też zamierzam sobie jakąś kupić, ale niestety nie umiem się zdecydować :)
    Stylówka bardzo w moim stylu :) Super <3
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka bardzo mi się podoba, u mnie w Rossmannie nie widziałam takiej :< oczywiście ramoneska piękna, mam bzika na punkcie takich kurteczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może już nie ma ich w Rossmannie , albo jeszcze będą :)

      Usuń
  12. super kurtka! i swietna jest ta skórzana czapka <3


    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super cool look! Love your leather jacket and trousers.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice! Have a lovely Day! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta paletka i druga czapka :)
    Obserwuje !!
    Zachęcam zajrzeć na :
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    INSTAGRAM - KLIK ♥
    Pozdrawiam Kochana :)




    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna ramoenska kochana!:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Really great dear!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wygladasz:)Bardzo podobają mi się te czapki z daszkiem :D
    A konturowanie to naprawdę magia - taka operacja plastyczna do czasu zmycia makijażu :P
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne czapki ! Idealne na nadchodzącą wiosnę :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń