czwartek, 30 marca 2017

TURKUSOWY EYELINER.

MOJE WIOSENNE NOWOŚCI .

PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM POD OCZY  TIME WISE -MARY KAY


hola!



Witajcie dziewczęta u mnie w mieście robi się coraz cieplej i  słoneczniej, dlatego postanowiłam zakupić kilka  wiosennych nowości. Zajrzałam do jednego z moich ulubionych sklepów, czyli Sinsay. Wybrałam tam kilka ciekawych rzeczy:





1. Dopasowana sukienka khaki , w całej okazałości pokażę ją w najbliższym poście , 29,99








2. Czerwone body , przyda się na cieplejsze dni. 29,99







3. Stópki : 9,99






4. Ozdoba na szyję, 9,99










5. Okulary , są przśmieszne :)









A tak w nich wyglądam :)








Zajrzałam też do Mohito i znlazłam  uroczy  szary tshirt  39,99




A na allegro zamówiłam tshirt khaki  a la hiszpankę Avanti (z przesyłką jakieś 40,00)












































Wiosnę chce zobaczyć też mój makijaż :)



Nowość przeze mnie zakupiona w Rossmannie : 


Turkusowy eyeliner, Lovely color POP 2


Kolor ma rewelacyjny, typowy jasny turkus!












Moja amatorska kombinacja :)







I na sam koniec chciałabym Wam polecić Przeciwzmarszczkowy Krem pod Oczy Dla Wszystkich Rodzajów Skóry! Krem Time Wise Mary Kay. To krem, ktory jest testowany okulistycznie, dla osób posiadających skórę wrażliwą i dla tych osób, które noszą soczewki kontaktowe.
Krem minimalizuje pojawianie się różnego rodzaju zmarszczek. Wyprodukowano w USA. 18g, cena 125,00. Krem  jest hipoalergiczny, beztłuszczowy  i co ważne nie zatyka porów!

A teraz parę słów ode mnie: Krem ten stosuję od dwóch tygodni, ciężko powiedzieć, czy minimalizuje zmarszczki, to się okaże dopiero póżniej, ale już teraz ,mogę stwierdzić , że cienka skóra wokół oczu jest rewelacyjnie nawilżona, delikatna i dzięki temu zmarszczki pojawią się na pewno póżniej. Krem nie jest tłusty i jest bardzo lekki. Czekam  jeszcze na efekt zminimalizowania zmarszczek, bo całkiem na pewno nie znikną i wtedy dam mu 10/10, póki co daję 9/10 :)


źródło: ulotka zawarta w  kartoniku oraz strona :


http://www.marykay.pl/pl-PL/Przeciwzmarszczkowy-Krem-pod-Oczy-TimeWise-/100705.partId?v33=You+may+also+like





Miłego wieczoru!  :*


La Boca



19 komentarzy:

  1. O! Sinsay! Uwielbiam ciuchy stamtąd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choker jest moim zdecydowanym ulubieńcem! :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic! Have an amazing new week.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam okrągłe okulary! Nie wyobrażam sobie mieć innych, są mega wygodne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne okulary :D Widzę zakupy się udały ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak wygląda na Tobie ta sukienka khaki z Sinsay :)Super haul :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! Photos are amaizing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Great shopping finds. Also, I really like that blue make-up look.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy! Okulary są świetne :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary bardzo mi się podobają :) Mi niestety takie nie pasują :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Sinsay :) body ma śliczny odcień czerwieni :) bardzo fajne i udane zakupy.
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Same perełki, a krem przeciwzmarszczkowy to już megaperła. Poważnie zastanawiam się nad jego zakupem.
    Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń