sobota, 15 kwietnia 2017

Wielkanoc 2017.  

Wielkanocne przeróbki.



Cześć :)

Wielkanoc już jutro! Zdążyłam przygotować parę ręcznych robótek, tzn.
 ozdobiłam farbkami, brokatem  świąteczne jaja, odnowiłam stary koszyk
 i zrobiłam z niego koszyk na święconkę, ozdobiłam drewniane pudełka
 róznymi akcesoriami z pasmanteri.  
Jajka włożyłam  w cudownie wyszydełkowanych cudeńkach, ktore 
dostałam w prezencie.


Największą  frajdę sprawia coś, co zrobisz sama! 
Nie musi być to wykonane perfekcyjnie!




Przed





Po









Do  malowania jajek użyłam takich pigmentów.
 (oczywiście do jajek moga to byc zwykłe farbki, ja użyłam akurat tych,
ponieważ zamówiłam je wcześniej do decoupage)






Koszyk na święconkę




Kolejne ozdoby na stół 







Do wykonania tych wszystkich robótek potrzebowałam słoików, 
farb lub  pigemtów, pistoletu na klej, akcesorii z pasmanterii, 
typu kurczaczki, biedronki,kwiatki, koronki, kleju wikol, brokatu,
 nożyka do przecinania np. koronki, pudełka drewnianego( można zamówić na allegro).




Życzę Wam Wesołych Świąt, Smacznego Jajka, Alleluja!


HAPPY EASTER!





La Boca

24 komentarze:

  1. Ciekawe te przeróbki :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. :D Wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś takie pudełko, jak na początku, ozdobiłam metodą Decoupage. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne te rzeczy:)
    Wesołych Świąt <3
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję i równiez życzę zdrowych Świąt i mokrego dyngusa! :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego, zdrówka radości i samych pyszności :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i również zdrówka, szczęścia, mokrego dyngusa :*

      Usuń
  7. Uwielbiam takie własnoręczne robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, these are so cute, well done :)

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. So cute

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice pics! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. This so beautiful decoration. You are so handy :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!! Wszystko wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj OJ, Ja to nie mam tajich zdolnosci!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń