wtorek, 29 sierpnia 2017

Ostatnie dni lata.

JEANSOWO.

Hej

Póki co pogoda jeszcze dopisuje, więc korzystam ile się da, chodzę na spacery i opalam się. 

Chociaż dwa dni temu było chłodniej , wiec wyjęłam z szafy swoja ulubioną kurteczkę jeansowa. Uwielbiam jeans i uważam, że nigdy nie wyjdzie z mody, a przynajmniej nigdy nie zniknie z mojej szafy. Najbardziej  lubię połączenie jeansu z jeansem.



 I drugie zestawienie na chlodniejszy dzień;



  Moje nowości zakupione na deezee;
Pudrowo różowe sneakersy i czarne gladiatorki.




Mam nadzieję, że ładna pogoda będzie jeszcze przez jakiś czas! ;D Lato za szybko przemija.

Pozdrawiam

La Boca ;)

11 komentarzy:

  1. Te czarne rzymianki.... PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!
    Would you like to follow each other, if you do, follow me and tell me in the comments on my blog, so I can follow you back.
    kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dżinsowa kurtka to must have w szafie ;) a te sneakersy sprawdzają się idealnie i jesienią i latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawienie na chłodniejsze dni bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka wygląda cudownie z pudrowymi spodniami :D

    OdpowiedzUsuń