niedziela, 6 sierpnia 2017

Summer 2017. 


Witam po dłuższej nieobecności. W najbliższym czasie postaram się nadrobić wszystkie zaległości w blogowaniu. 

W dzisiejszym poście chciałbym wam pokazac moja letnią stylizację. Założyłam jeden z moich ulubionych kombinezonow-marmurkowy na ramiączkach. Marmurek połączyłam z beżowym topem i sandalami z fredzlami. 


Sandaly


*kombinezon Diverse
* sandaly allegro
*top sh

Jutro ma być ładna pogoda wiec na pewno wymysle kolejna prosta stylizację. 

Dobranoc 


La Boca

7 komentarzy:

  1. Mam podobne sandałki tylko brązowe i kupywałam je w tamtym roku bodajże w House

    OdpowiedzUsuń
  2. what a lovely look,
    you look amazing :D

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja idealna na co dzień ;) Wygląda na wygodną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :) Idealna na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon ogrodniczkowy to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezony świetnie się sprawdzają w luźnych jak i eleganckich stylizacjach - za to je uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń