poniedziałek, 4 września 2017

Moje perełki z sh.


Jeansowy kombinezon.
Sukienka bandage.
Miętowa marynarka.

Witajcie;)

Ostatnio jak zawsze nie mam na nic czasu, ale pozwoliłam sobie wyskoczyć na ekspresowy shoping do sh. 

Moja cudna zdobycz nr 1

Jeansowy kombinezon, wzięłam go w ciemno, bo nie miałam czasu go zmierzyć ;D
Ale jak widać leży na mnie idealnie ;)






Zdobycz nr 2 

Sukienka bandage 

Tą sukienkę również wzięłam bez przymierzania i okazala się strzałem w dziesiątkę! Bardzo ją polubiłam i na pewno jeszcze nie raz ją założę.



Zdobycz nr 3

Miętowa marynarka, którą pewnie każda z was już ma w swojej szafie ;)




Niestety mój czas był ograniczony, więc to tyle perełek z sh. Następnym razem na pewno pobuszuje dłużej ;D

Dobranoc

La Boca

9 komentarzy:

  1. Fajne perełki. Zdjęcia natomiast są za małe, ciężko dojrzeć szczegóły. Musisz zdecydowanie popracować nad zdjęciami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, na tel zdjęcia były duze i to mnie zmylilo pozdrawiam również

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się stylizacja trzecia: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta bandażowa sukienka i kombinezon :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łupy! Kombinezon wygląda na Tobie fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. You look Amazing! Have a lovely Day! 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń